U posljednjih nekoliko godina, brojne stvari na internetu su povećale svoju popularnost. Kao glavni primjer možemo istaknuti društvene mreže, koje svakodnevno koristi jako veliki broj ljudi. Osim njih, vrlo su popularne i platforme za rezervaciju smještaja jer mnogi vole putovati, a usput se žele smjestiti na neko jeftinije mjesto.
Ako ste u sličnoj situaciji kao i ja, ako planirate ponuditi svoj AirBnB smještaj i razmišljate o tome je li potrebno koristiti društvene mreže za daljnju promociju, nastavite čitati. Tako ću vam u nastavku objasniti veliku važnost društvenih mreža u tom procesu i zašto je gotovo neophodno da ih koristite.
Društvene mreže vam mogu biti veliki izvor posjetitelja
Kao vlasnik nekog AirBnB smještaja, glavni cilj vam je dovesti što više gostiju. Zbog toga se možda reklamirate na raznim portalima, oglasnicima i slično. No, ako ne koristite i društvene mreže, gubite velik dio kolača i gubite mogućnost za puno veću popunjenost svog smještaja.
Čak i ako ste jedan od onih koji misli da ima samo neku sobu za ponuditi i koji ne očekuje veliku popunjenost i zaintesiranost drugih, stanite odmah s tim razmišljanjem. Društvene mreže vam mogu osigurati doseg do jako velikog broja ljudi, a tada je sve u brojkama. Što više ljudi vidi vaš smještaj, veća je šansa da će se nekome svidjeti i da će poželjeti rezervirati smještaj upravo kod vas. Danas je popularno više društvenih mreža, a u nastavku pročitajte koje su dvije gotovo neophodne za uspjeh.
Možda vam se na prvu Instagram ne čini toliko popularan, ali on je svako društvena mreža koja vam može dovesti najveći broj gostiju. Nakon što napravite profil na njemu posvećen vašem AirBnB smještaju, trebali biste na njemu redovito objavljivati slike tog svog smještaja, razne zanimljive fotografije ili videozapise okolice i svega onoga što bi potencijalnim gostima moglo biti zanimljivo.
Važno je obratiti pažnju na dvije stvari. Zapamtite da je riječ o profilu kojim reklamirate svoj smještaj pa sav sadržaj mora biti usmjeren na njegovu promociju, odnosno nemojte da se taj poslovni profil pretvori u vaš osobni. Također, pri postavljanju fotografija svog smještaja, angažirajte nekoga da vam napravi profesionalne fotografije koje će sigurno privući puno više ljudi.
Danas je još uvijek Facebook jedna od popularnijih platformi pa se svakako isplati da i na toj mreži imate profil svog AirBnb smještaja. Riječ je o društvenoj mreži koja je više usmjerenija na interakciju pa možete očekivati i dosta upita od drugih korisnika pa se potrebno pobrinuti da na sve upite ili komentare što prije odgovarate.
Na taj se način između vas i potencijalnih gostiju stvara doza povjerenja i mnogi će se upravo zbog tog pozitivnog prvotnog dojma koji ostavite kroz tu početnu komunikaciju odlučiti za rezervaciju smještaja upravo kod vas. Zato svakako dobro poradite na tom aspektu.
Ostale društvene mreže još uvijek nisu toliko zanimljive za reklamiranje vlastitog AirBnB smještaja pa se u početku možete fokusirati na ove gore dvije navedene društvene mreže. Iz osobnog iskustva mogu vam reći da AirBnB i društvene mreže čine odličnu sinergiju i svakako preporučujem da iskoristite taj zajednički potencijal.